Az egsz rendszer, olyan 4-5 ve jtt ki, azta tretlen a siker.
Az alap, hogy az egsz 2 rszbl ll, a hajtsoldali karba integrlva van egy 20 mm-es tengely. Ezt gy helyezik bele, hogy a tengelyt lehtik, a kart felmelegtik, ezltal a tengely tmrlye kissebb, a karon lev lyuk ,:), pedig nagyobb lesz. Ezutn a csvet beledugjk :) a lyukba. Ksz is van a totlmerev sztszedhetetlen, dizjnos cucc.
Menet kzben rezhet a nagyfok merevsg, az egsz rendszer stabil. A csapgyakkal soha semmi gond nem volt mg, egyetlen hiba, hogy a festk elbb utbb lekopik a cip drzslse miatt. A csapgy nagyszersge mg, hogy alttekkel knnyen varilni lehet a beptsi tvolsgokat, (lncvonal, csapgyhz szlessg) nem kell felttlen jat venni ha msik vzat veszel. A lnctnyrok az Shimano-tl elvrt precizitst nyjtjk, ami annyit jelent, hogy mindenhol kicsi bizbaszok segtik a knnyebb vltst.
n egy deore-t hasznlok, (nem titkolom, azrt mert ez volt a legolcsbb). A merevsgrl mg annyit, h nem lehet kismiska, ha KTM-knl, ssztels freeride cangba ptik be.
15rugrt a hlynek is megri.